12/24/2011
0

Genius Drive 3 është përdorur nga Apple në Bar Genius, si pjesë e Tune Up ProCare vjetor.Genius Drive 3 tani shkon si një aplikim 64-bit dhe përfshin tipare të reja të tilla si DrivePulse, mënyra më e mirë për të monitoruar shëndetin e përgjithshëm të drive tuaj, të paralajmërojnë për çështje të jetë e mundur para se të bëhen probleme të mëdha, Mbështetje RAID, Njoftimet Email, dhe kakarakteristika të zgjeruara të mëparshme, duke përfshirë, repartition Defrag dhe Scan nga versioni 2. Viti i prodhimit: 2011Version: 3.1.0Zhvilluesi: Ingineering ProsoftPlatforma: Intel vetëmKërkesat e sistemit: Genius Drive 3 kërkon një procesor me bazë Intel MacMac OS 10.5.3 ose më të reja512 MB RAM MinimumiIntel ProcessorDVD drive (optional)Gjuha: anglezeCrack: aktualeGenius Drive 3 është e shërbimeve më të mira disk për platformën Mac. Një ndërfaqe përdoruesi të re, Drive Pulse, 64-bit, Defrag Enhanced, Mbështetje RAID, repartition Enhanced, skanimit dhe Notifications Email janë vetëm disa nga karakteristikat e vlerësuar me çmime të Genius Drive 3. Jam optimist drive tuaj me Genius Drive 3. Po, ky është produkt njëjtë të përdorur nga Apple në Bar Genius për të defrag drive tuaj! *Tradicionalisht, mirëmbajtjen dhe menaxhimin e hard drive ka qenë i vështirë, kohë dhe konfuze. Në shumë raste, njerëz të kaloni këto aktivitete kritike - nganjëherë çon në katastrofë. Fatmirësisht, Genius Drive 3 i bën këto detyra lodhshme pa dhimbje, të shpejtë dhe të lehtë.Ext. Information: A fundit modeli 3,1 DVD boot fund të vitit 2009 dhe 2010 Macs?Po, Apple ka nxjerrë kohët e fundit e fundit Zhvillimit Kit Disk dhe ky version i ri do të boot sistemeve të parë pa mbështetje.iMac Intel I3, I5, iMac Processor i7 Intel Core 2 Duo processor (tetor 2009 dhe më vonë) MacBook Pro Intel i5, i7 Processor MacBook Pro Intel Core 2 Duo (tetor 2009 dhe më vonë) MacBook (qershor 2010 dhe më vonë), Mac mini (qershor 2010 dhe më vonë), Mac Pro Intel Xeon Nehalem ose Westmere microarchitecture MacBook Air (tetor 2010 dhe më vonë)Përdoret vetëm si një imazh boot për të defrag ndarjen e sistemit (mbi iMac 27 2010, Core i5 fituar vetëm versionin këtë), nuk e kanë provuar për të instaluar - ju lutem dikush të përpiqet për të përmbushur qëllimin tuaj. 
Shkarko Ketu 



0 Komente:

Post a Comment